Oges ilk gebeliğimde erken doğum yaptım plasentam yapışıkmış ayıramadılar kürtaja alındım 1.5 saat süren bir kürtaj sonrası 52 gün kanamam devam etti ve sonrasında yapışık olan parçaların kaldığı ve kanama yaptığını öğrendik bir daha kürtaj oldum. Doktorum ilk kürtajda daha fazla zorlasak rahmini almak zorunda kalırdık bazı parçaları bırakmak zorunda kaldık dedi o şekilde kurtuldum şimdide aşağıdaydı eşi yukarı kaydı ama yapışıklık ihtimali varmıdır acaba diye korktum 🧐