Begumb Kızlar merhaba. Proluton depot iğne arıyorum ancak hicbiyerde bulamıyorum elinde olan var mı? Ücretiti karsılıgında alıcam yardımcı olursanız sevinirim😞🙏
Kity Bende yok canım Ama 12.haftamda bana doktor yazmıştı hiçbir eczanede bulamamıştım Sonra dedim başka iğne yazdı
Begumb Kity bende baska kullanıyorum suanda mecburen ama o etkiyi gostermiyor dedi doktorumda🤷🏻♀️Kanamam devam ettigi icin arayısa girdim cidden yok hicbir eczanede😞
anapanda12 Mayısta yeniden piyasaya sürülecek diyorlardı. Rabbim yardımcınız olsun inşaAllah. Benim vurmam gereken zamanlarda kolay bulunuyordu şimdi hiç bir yerde yok. Bazen eşim dalgasına bu iğnenin karaborsasını mı yapsam diyor. Neden bunca hamileyi mağdur ediyorlar ki...
Naneliseker01 Bence o ipne cok da işe yaramıyor ben 2 kere kullandım 2 sinde de hep kanamalarım devam etti. Sonra doktorumu degıstırdım kadının tek vıldıgı prulotın depot!!! Suan progestan ipne kullanıyorum . Bi de prolutex diye karından iğne yazmıstı doktorum ama kullanamama gerek kalmadı.
ruzgar_gulu şubat ayında beri piyasaya sürülecek sözde mart - nisan diye diye bizlerle oynuyorlar resmen, bende burdaki arkadaşlardan bulmuştum inşallah elinde kalan vardır hala
Busraa32 Kızlar acile başvursanız vurmazlar mı acaba 2 hafta önce benimde düşük tehlikem olmuştu kanamam oldu baya bu iğneden acilde vurmuşlardı bana proluton depot