duraksenem Kadin dogumcum guatrin yuksek dedi 3.25 hamilelikte istenilen 2.30 dahiliyeye gittim antikorlarin yuksekse ilaca baslayalim dedi degilse baslama dedi kafam karisti
Kumru82 duraksenem canım benimde 8 di ve hamile kalamadım ilaç kullandım 2 ye indiğinde 50 gün sonunda hamileydim 2.40 da ve hamileyim suan hala kullanıyorum bence baska bır dr a daha git gerçekten gebeliği engelliyor
Bebebebem 2 yıldır tiroid hastasiyim 2 sene önce tamamı alındı kanser sebebiyle şimdi 11 haftalik gebeyim bu gebeligimden önce de kimyasal gebelik geçirdim. Kimyasal gebelik geçirdikten sonra benim bütün değerlerim alt üst olmuştu doktor tiroid ilacımı bıraktirdi ve ben o sırada yine hamile kalmışım hamile olduğumu öğrendiğimde direk tsh bakırdım ve değerim 90 'di 90 ile hamile kalmak mı imkansız ama veren allah veriyor işte doktorlar hemen değerimi düşürdüler şuan 1 buçuk civarı ama ben yine bu değerimin düştüğünü düşünüyorum ama zaten önemli olan düşük olması şimdi bekliyorum inşallah sağ salim kucağima alırım gebelerde son 10 yıldır tsh bakıyorlarmış o yzden icini f3rah tut doktorunu dinle tedbirini al takdirini allaha bırak ben öyle yapiyorum
duraksenem Bebebebem cok gecmis olsun benim tsh 3.25 dahiliye doktorum antikorlarina bakalim yuksekse ilac yazayim dedi baktirdim normal dedi yazmadi.acaba bi sikinti olurmu😏
Bebebebem Ben bi sıkıntı olacağına inanmıyorum ama tabiki başka bir doktora daha gitmekte fayda vardır