dere07 Bebeğimin kilosunu öğrendim 2.5 kg dedi doktor sizlerdede kiloları bu şekilde mi kilosu iyi mi sizce
Sewo dere07 gözün aydin canım masallah bence iyi gidiyo. Bende perşembe gidecem 34+1 olmus olacam bakalim kac diyecek