Efsuni Kizlar bugun doktora gittim rahim agzi uzunluğun 5 cm dedi iyi mi kötü mü bir şey demedi içerisi çok kalabalık olduğu için soramadım normalde özele giderdim bu kez araştırma hastanesine gitmek zorunda kaldığım için aklımda deli sorular kaldı 😓 26 haftaligim siz ölçtünüz mu ne kadar sizin ki
Hulyalp Efsuni gayet iyi canim benim ikizlerle en son 3.5 du. Persembeye randevum var insallah ayni kalmistir.
anapanda12 5cm demek 50mm demek yani çok çok iyi demek hele ki haftan için çok çok iyi endişe etme. Ben 27 haftayım 25mm, rahim ağzı yetmezliğinden Serklaj ameliyatı oldum. Bol bol dua et dinlen yat hiç bişi olmaz inşaAllah 💕
Efsuni anapanda12 tskr ederim içim rahatladi sana da çok geçmiş olsun canım inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımiza🙏
Hulyalp mavi_8 normalde her doktor bakiyor canim ama bazi doktorlar risk gormezlerse soylemeyi gerek duymuyor
Efsuni Hulyalp sag ol canım insallah senin de bir sıkıntı çıkmaz kontrolünde her sey yolunda gider sağlıkla kucağına alırsın inşallah