Dilekturket ben daha bugün sabah oldum eğer çatın gerçekten darsa çok ağrılı oluyor çatın müsaitse rahat oluyor. Benimki kabus gibi geçti mesela çok ağrılı oldu bian önce bitsin diye dua ettim. Kendini hazırla diye söylüyorum ağrılı da olabilir ağrısızda