betulguvercin Kızlar tansiyonu olan var mı acaba? Ne ile sakinleştiriyorsunuz? Benim çok düzensiz sizin nasıl? Neler yapıyorsunuz? Yardımcı olursanız çok sevinirim. 🙏🏻 Normalde böyle bir sorunum yoktu 5 buçuk aydan sonra başladı şu an 24+3 teyiz