Zehralismail Merabalar. Ben 7 + 2 yim. Ama karnım çok ağrıyor. Kalp atışlarını duyduk 4 gün önce. Ağrının sebebi ne olabilir? Bi önceki düşüğümde karın ağrılarım vardı 9 haftalıkken ve düşük yaptım.kalbi durdu Korkuyorum :(
Ozican Zehralismail 7+1 benimde hamileliğim benimde hafif karın ağrım var bugün ama sanırım karpuzu fazla kaçırdım ondan oldu belki sizin de yediğiniz bişeyden olmuştur hemen aklınıza kötüyü getirmeyin pozitif düşünün pozitif olsun her şey 🌸💗
Aysunaykut Doktorunuza başvurun bence progestan ilaç yada iğne verir hemen kullanmaya başlarsınız öyle de düşünmeyin inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız kötü düşünerek üzmeyin kendinizi
Zehralismail Kanamam filan yok sadece ağrım var. karın ağrım.adet olacakmış gibi. Ama daha ayın 9 u adet dönemim. Hani hamilelikte oluyormuş adet dönemlerinde ağrı. Perşembe gel dedi. Beklemeli miyim bilmiyorum :(
Duuyguum Zehralismail benim öyleydi canım adet sancısı gibi karnım sancılanıyordu bazen özellikle geceleri oluyodu sabaha kadar rahatsız ediyordu beni geçti ama çok şükür dinlen bol bol seninde geçer inşallah kötü şeyler getirme aklına
elf0 Kasık ağrısı tehlikelidir diye duymuştum ama karın ağrısından korkmayın kötüyü de çağırmayın iyiyi düşünün hep benim de karnım çok ağrırdı azıcık bişey yiyodum aten o da karın ağrısı yapıyodu doktora görünün içiniz rahat eder ben de bi defa gittin sonra çok takmadım şimdi karın ağrım yok ama bel ağrısı başladı 10. Haftam bitmek üzere
Zehralismail Çok teşekkürler içim biraz ferahladı. Perşembe gideyim dr a. İnşallah kötü bişey değildir :(