Pirinctanesi Epidural ile normal doğum yapan annelerimiz varsa bilgi verebilirler mi lütfen? Kaç ay oldu doğum yapalı ve sonrasında belinizde ağrı kaldı mı? Bu konuda anestezi hekiminin iyi olması riskler azaltıyor. O yüzden hangi hastanede olduğunu da yazarsanız. Biraz fikir sahibi oluruz. Şimdiden teşekkürler. 🙏🏼🤗
HillKse Pirinctanesi ben epidıral doğum yaptım iki ay oldu. Bebek için devamlı eğil kalk yaptığın ve dinlenemediğin için bel ağrısı oluyor ama dinlenince geçiyor dayanılmayacak gibi bir ağrım olmadı çok şükür 🙋♀️
Pirinctanesi Berberoglu ben de bekliyorum sabırsızlıkla. Arkadaşım yaptırdı. Özel Biruni hastanesinde ( istanbul- küçükçekmece), epidural ile normal doğum yaptı, o da tutmamış zaten. Hem epidural ücretini almışlar hem de doğum yapalı 8 ay oldu hala ağrısı var 🤬
Pirinctanesi HillKse Ozlmkrt Srfn11 Ben de özel bi hastanede kadındoğumda hemşiresiydim. Doğum ekibi olarak da biz giriyorduk. Ben normal doğumdan değil de epizyotomiden (vajinaya kesi atılmasından) korkuyorum. Benim gözlemim epiduralli hastaların kesiyi ve dikişi hiç hissetmezken, epiduralsiz hastalar lokal anesteziye rağmen çok fazla hissedip ağrı çekiyorlardı. Ama tabi epidural yaptıran hastaların sonrasında bel ağrısı olup olmadığı konusunda bilgim yok. Kimisinde olup kimisinde olmuyor tabi. O yüzden deneyimleyen annelerin bu konuda hangi hastaneden memnun kalıp kalmadıkları önemli
Ozlmkrt Bende özel hastaneye gidiyorum normal dogum için doktoruma epidural sordum dayanamazsam takalım diye gerek yok dedi tavsiye etmedi bana tabi her doktor farklı
Ozlmkrt Pirinctanesi bu söylediğinizi bende duymuştum epidural olunca dikiş hissedilmiyor diye bir de gittiğim hastanede arkadaşım epidural sezeryan oldu sadece belden iğne acıttı dogum sonrası çok rahattı iki günde ayaklandım bel agrım vs hiç olmadı dedi.
Srfn11 Pirinctanesi Ztn atilan dikis 2 3 taneymis olagan durumlarda cok dikis atiolar die biliorum 2 3 dikisi duysanda ztn o an cokta agri cektgn icin sinek isirigi gni gelicektir. Benim iki arkdsimda epiduralden ayak kasilmasi ve bel agrisi kaldi smdiki aklimiz olsa iki dk o dikis acisini cekerdim diolar. Tabi herkesin farkli ki bu deneyimleri kismette ne varsa onu yasicaz
HillKse Pirinctanesi ben hastaneye 5 cm açıklık ile gittim ve epidural ile açıklığım 10 cm e ulaştı doktorum kesi yapmadığını söyledi ama bilemiyorum görmedim 😂😂 ne dikişi ne başka bir şeyi hissetmedim tabi ara ara yorgunluktan sebeb çünkü çocuk ile sınırsız dinlenemiyorsunuz tabi bel ağrım oluyor uzanınca geçiyor ☺️