Durununannesi80
Kızlar ben 33/4 üm suan calısıyorum iş yerime 32. Haftada raporumu verdim 37 ye kadar çalısabilir diye ama ben doktora gidip mesela 3 4 gun rapor alabilirmiyim kendimi kötü hissedyrm bi yandanda bebeğimle daha cok vakit gecirmek için 37 ye kadar bu sekilde yapabiliyomuyum diye ögrenmek istyrm bilgisi olan varmı