isyo ArzuMurat ya ben de 15+3ken gittim ultrason da 16+3 gözüküyordu sadece erkeğe benziyor net değil dedi 12.hafta da kıza benzetti 😂 kafalar karışık 😅 Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin insallah
1Tecrubesizannee Bizimde 16+4 cinsiyetimiz erkek 💕 bebek hediyelikleri ne yapmayı düşünüyorsunuz kızlar?
Circassian 14+2 geçen hafta öğrendik kız dedi ufakta olsa değişme ihtimali oluyormuş ama inşAllah olmazz 😍
Fatmadenizzz Bende 13+4üm ama daha cinsiyeti belli değil mayısın 20sinde kontrolüm var ama öğrenmek için sabırsızlanıyorum 😊
ArzuMurat Fatmadenizzz benim de 14 ünde kontrol var 18+4 olucaz bize renkli ultrason verdiler orda belli oluyor az da olsa 🙈
Bosnian17 Fatmadenizzz benim de 18 inde kontrolüm aşırı heyecanlıyım🥰 13+6 yız bu gece 14 olcaz 🙏🏻 Öğrenince buraya yazarsın 😊
ArzuMurat Minedy Minedy belirtiler ve annenin hisleri yanıltmaz ben de ilk hamileliğimi öğrendiğimden beri erkek hissediyordum 😊
Lothbrok 16+2 cinsiyete en son erkek demişti bu haftasonu gidecem bakalım ne diyecek hiç göbek çıkmadı bende henüz 😀
ArzuMurat Lothbrok erkek de göbek çıkar 🙈 kız da göbek çok çıkmaz derler ama değişiyor insandan insana işte
Reparista Lothbrok bizde 16+0ız ve sıfor göbüş ☺️ Bugün gömleğimi pantolonun içine soktum hamile olduğumu bilenler bakıyo bakıyo bişey yok
Bellabells Lothbrok canım galiba senle başka bir platformda da Ekim anneleri grubundayız.isminden hatırladım.
Slnrhz Bende 17+4üm 14. Haftada kız gbi dedi 16 da kız gbi dedi bakalım haftaya salı kontrol yine kız gbi derse demekki kesin kız bu kadar benzetme olmaz heralde
gh2019 Slnrhz doktor kontrolüne 2 haftada bir mi gidiyorsunuz? Ben de 17+4 üm ama haftaya gideceğim ayda bir kere gidiyorum.