Selviliker Kubraozkaya yani gün içinde birden fazla nst istendiği oluyor her defasında ücret saçma olur. Zaten muayene için ücret ödeniyor.
BMA tugbaozdemirkan41 muayne ucretinde faslaymis canım benim 80 muayne nst anca 30 olur buyuk bi hastane galiba
2cocuk2kopek Kubraozkaya Ozele gidiyorum eger doktorun kagit yazip veriyorsa ucret odemiyorsun ama vermiyosa 40 tl gibi bi ucreti var
2cocuk2kopek seyda38 yok canim serum degil normal sedyeye uzaniyorsun kalbine cihaz koyup bagliyorlar biri bebegin kalp atisi icin digeri sancini olcmek icin😌