bende 15 haftalik hamileyim 1 hafta once kirmizi seklinde kanamam oldu cok korktum hemen doktora gittim bebegin durumu iyi ama dikkat etmen lazim dedii 1 gece hastanede yattim simdi annemdeyim surekli uzaniyorum progestan kullaniyorum.insallah bisey olmaz ya yoksa yikilirim cinsiyetini bile ogrendim😕😰