Laledevri36 Kızlar bugün 3.doktora gittim maalesef duyulmadı,devlet hastanesi rapor verdi,kürtaj olacak,Kadın Doğuma yönlendirdi uyuşturarak yapıyorlarmış acımıyor dedi,devlette anestezisiz yaptıran oldu mu?mecbur özele gidicem çok korkuyorum
Beyzakkvrak Laledevri36 benim bildigim hep anestezi ilçede oturuyorum ilçedeki hastanede bile anesteziyle yapıyorlar , doğum hastanesindede anesteziyle yapıyorlar. Özel biraz pahalı 3 bin kadar benim bildiğim nerde yaşıyosun
Rukiye2709 Laledevri36 Canım biraz daha beklesen olmaz mı senin için zor evet ama allah yardımcın olsun . Benimde 8. Hafta da duyulmuştu belki geç döllenmedir belki iki hafta geriden geliyordur başka doktora gitsen yada bir hafta daha bekleyebilir misin acaba
Beyzakkvrak Laledevri36 bence anestezi yapan bir devlet Hastanesi bulabilirsiniz bizdede duyulmadı bundan önceki gebeliğimde kalp atışı birden lekelenmem geldi kanamaya döndü düşük başlamış dediler kürtajla aldılar 7+5 tik bizde 😶
Ozgull Laledevri36 benimde 8+4 kadar duyulmadı ama gelişmesi durmamıştı bilmiyorduk o zaman hiçbir şey ilk gebeliğimdi sonradan çık pişman olduk 9 . Haftaya kadar beklemedigime
Naneliseker01 8 hafta cok erken bana 6. Haftada kalp sesi yok pazartesı gel kürtaj yapalım dedi pzrtesı baska doktora gittim kalp sesi gelıyordu. Bu doktorlar cok acımasız! Bıraz daha beklebılırsınız
Aysunaykut Bende 6+3te gittim hastaneye kalbini çok zor duyuyorum ama geç döllenme olmuş ondan dedi doktor bu hafta yine gideceğim isterseniz sizde bir hafta daha bekleyin
Duuyguum Laledevri36 ben ilki anestezisiz ikincisi anestezili oldu pek farkı Yok canım ama tabi anestezili insana biraz daha güven veriyo
DiplomaliEvHanimi Bende genel anesteziyle oldum canim17gun once 9haftalikdi yavrum 7haftada kalbi durmus uyudum ciktigimda agrim vardi 1saate azaldi sonra yeni yeni kahve rengi akintim bitti sukur
DiplomaliEvHanimi Ama ben 3kez duymustum eger hic duymadiysan bencede bekle canim 10 haftaya kadar ihtimal var
Nur0653 Laledevri36geçmiş olsun. Daha önce kürtaj oldum kalp atışı yoktu benimde anestezi veriliyor 20 25 dk sürüyor işlem çıktıktan sonra da hafif ağrı oluyor özele gitmenize gerek yok siz bilirsiniz yinede