Yagmrslv Kızlar merhaba ben 2 gün önce kan testı yaptırdım 1.7 çıktı günüm de düzensiz oluyorum ama geçen ay 6 sında bir lekem vardı başka olmadı sımdı normal test aldım negatıf aklım karıştı yardımcı olurmusunuz