Dilek66 40+3 gunluk oldum ne sanci var ne bisey ilk bebegim doktor haftaya suni sanciyla dogum ypmami soledi suni sanciyida kimse onermiyo sizce beklemelimiyim 😒😒😒
ArzuMurat Dilek66 her şeyin normalse açılma varsa karnın aşağıya inmişse ve çocuğun pozisyonu uygunsa önerim normal Doğum 🙏🏼
Gultenefe Dilek66 umarim sancin olur cnm bnde senin yolundan gliorm yarin 40 olcm hic bisey yok bndede
Dilek66 ArzuMurat acilmam yok sanci yokk hic bisey yok ama cocuk normal dogum pozisyonu almis sadece sanciyi bekliyo
ArzuMurat Dilek66 umarım sancın olur da zorlanmazsın dediğim gibi, çatın da darsa vakumla kafasından mı ne çekiyorlarmış çocuğu, çocuğun suyu da bitmişse normal Doğum sıkıntılı doktorunla detaylıca konuşmalısın