Merhaba arkadaşlar 4+5 günlük hamileyim dün akşam idrardan sonra kanamam oldu doktora gittik doktor yerleşme kanıda olabilir düşük kanıda olabilir bilemiyoruz dedi iki farklı serum ve bir iğne verdi yaptırdık yaptırdıktan sonra kanama varsa bana görün dedi ben bu sabah kahve rengi kan gördüm doktorun verdiği ilaçları kullanmaya başladım Protestan ve folic-trio başına gelen varmı acaba çok endişeliyim