Minikbebis ben 12 13 de gitmiştim kontrole hiç sormamıştım 15te kız dedi 19dada kız dedi☺ inşallah öğrenirsin canım genelde mide bulantısı baş dönmesinde kız derler eskiler hatta internettede çok yazar ama ben yaşamadım mide bulantı vs. Ama senin haftalarda iştahsızlık yaşadım 4 hafta sürdü 2 kg verdim. Ama sana şunu diyim kalp atış hızını sor. Eğer 140 dan az derse erkek 140dan yüksekse kiz. Bana 140 160 arası bisey demişti doktorum. Ve kız 🤰