Seymaglc geçmiş olsun canım Allah yardımcın olsun ben de aynı haftada evde düşük yapmıştım.. kanama ile beraber ağrı başladı ama düşmeye yakın artık çok sıklaştı ben çok zorlandım normal Doğum gibiydi ama yine de kürtajdansa onu yeğlerim kürtajı hiç olmazsın inşallah kolaylıkla geçer