Cemileakn burada herkes kendince cevap verecektir. Tut diyen de olacaktır tutma diyen de. Siz bu konuyla ilgili en doğru bilgiye dini açıdan diyanetten ulaşabilirsiniz. Biraz inceleyecek olursanız hükmen bir zorunluluğunun olmadığını göreceksiniz ama siz yine de en doğru ağızlardan öğrenmeye çalışın. Bunun dışında doktorunuzun da ne söyleyeceği çok önemlidir. Ama bizim fikirlerimizi merak ediyorsanız ben 37. Haftamda olacağım için tutmayacağım