Kivilipastaa Kızlar yemek yiyemiyorum yediğim de geri çıkartıyorum aç içsem nolur bi folik asiti ya 😏
Neslihant Kivilipastaa benimde aynisi oluyordu doktorum folbiolun dozunun yuksek olduğunu yarisini hatta ceyregini bile icsem yeterli olacağını söyledi. Sonra ceyrek ictim bi süre bi sure sonra yarima çıkardım anca oyle rahatladim ve kullanabildim dene istersen cnm
sso Kivilipastaa folikasitini değiştir canım premesis isminde bi folikasit var hem içinde kalsiyum b12 gibi vitaminler var hemde bulantıya iyi gelen bir folikasit doktorunada danış istersen
oykusss Kivilipastaa Sana da İmom yazsaymis ya doktor 🙄 Kokusu belki mideni bulandırıyordur . Ama toplarsin kivim birkaç güne 😍😍
Neslihant Kivilipastaa ac karna yatarken aldgimdada gece mide kramplarndan uyuyamiyordum ac karna tavsiye etmem
Kivilipastaa Neslihant çok düşük sanırım kuzum dozu 5 mg felan bikaç gün içinde doktoruma gidicem bakalım o ne diycek
Neslihant Kivilipastaa normalde vücudun almasi gereken gunluk 200 mikrogram yani ihtiyacin 3 5 katını aliyorsun demisti bana.fazlasi zarar vermiyor vucuda ama icemiyorsan yeterli kadarini almak lazm
Kivilipastaa sso bikaç gün içinde gidicem kuzum danışırım inşallah çok ilaç içemiyorum yemek yiyemiyorum yesem de yarim saat içinde ne yapıp ne edip geri çıkartırıyo midem 😏
sso Kivilipastaa inşallah en kısa zamanda geçer canım allahm hepimizn yardımcısı olsun sen bu premesis i doktora sor bn çok memnunum
Kivilipastaa oykusss en son dramim diye bi ilaç vermişti kuzum oda bitmek üzere ilaçtan önce ben bitmek üzereyim ama 😭ay midem bulanıyo diye ağlamak istiyorum 😭
oykusss Kivilipastaa Oyy kiviiimm benimm , benim doktorum geçecek ilaca gerek yok demişti doktorum da müneccim ışığı görüyorum ben 🤣🤣 seninkinide sorayım belki yorum yapar 🤣🤣
Kivilipastaa oykusss hahaha ilaca gerek yok mu bıraksınlar şurda ölelim biz 😂acildeki doktorda bitane ilaç yazıyodu bunu ancak ölücegini hissedersen iç ilaç içmemeye bak dedi 😂
oykusss Kivilipastaa Valla yok dedi geçti 🤣 Güvenmesem eğer başka bı doktora giderdim ama adam riskli gebelik uzmanı ve onkolog 😍
Kivilipastaa oykusss aslında bakarsan ilaç içmek sahiden dogru değilde hormonlarımızdan mahvoluyoruz işte 😏
oykusss Kivilipastaa Valla kivim haklısın , bende şimdi yataktan kalktım her yerim ağrıyo , dayak yemiş gibiyim 🤣