Aysenur421 Merhaba kızlar bir iki güne 3 aylık oluyoruz Allahın izniyle ilk gebeliğim olduğu için pek bir bilgi sahibi değilim yarın doktor muayenem var en son bir ay önce gittim acaba 3 aylıkken muayenede neler oluyor beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 🤗
FSCMK Aysenur421 gittiğin zaman gelişimini söyler boyunu kilosunu felan ilaçını değiştirir cinsiyet söyler eğer gösteriyorsa bebişin
Dorukunannesi95 Aysenur421 cinsiyet ogrendim ben 3.ayimda suan 12+5 im 🤗 hemen hemen aynıyiz canim vitaminlerin verilecek bana verildi 3 gundur kullaniyorum ama yan etki mi yapti napti tansiyon dusuklugu yaşıyorum. Suan tansiyon durumun ne?
Nur4235 İkili test yapabilir ve folik asit kullanıyorsanız bırakırsanız benim doktorum kan tahlili yapıp yeni ilaçlara başlatmıştı
Mevsimm 2 lı test yaptırmanı isteyecek 12, 13 hafta arasında. ve folik asiti biriktirip farklı bi vitamin verecek cinsiyet için şuan söylemesinin erken olduğunu net olabilmesi için birkaç hafta daha beklemen gerektiğini söyleyebilir.
pinarsvcn Bende 3aylık oldum bugün gittim kan tahlili ve idrar verdim bebiş cinsiyetini göstermedi 10gün sonra tahlil sonuçları için gideceğim