Ozlmdoruk
Kizlar bu durumu yasayan var mi. Bugun doktor çatı muayenesi yapti gercekten aşiri canim acidi kimseyi korkutmak istemem ama burada 10 sn lik sey hicbisey hissetmedim diyen arkadaslarin dedikleriyle cesaret aldim ama benim canim cikiyordu resmen. Neyse ordan ciktim doktor catin musait fakat kan akisin kordonla oranladigimda 1 in altina iniyor dedi ve sezeryanla alabiliriz 3 gun sonra yine gel dedi cok uzuldum bu durumu yasayip toparlayan normale donen var mi 😞