WebiHikiRufu ilk bebeğim kese daha olusurken 6 7 haftalıkken düştü kimyasal gebelık diye test yapmadık ıkıncı bebeğim kalp rahatsızlığından dolayı sadece 4 gun yasayabıldı ve vefat etti bız genetık testı yapmaya karar verdik doktorumu pıhtılaşma testı de yapalm dedi ve ben de pıhtılaşma cıktı bu teşhıs konulduktan sonra hamıle kaldım ve doğumuma ıkı gun kalana kadar hem aspirin hemde claxane iğne kullandım doktorunuza guvenın tabı ama yinede içinizde şüphe kalmasın başka doktorlara da sorun Belkı pıhtılaşma duzeyınız cok azdır benm de azdı ama yınede doğuma kadar kullandırdı doktor