bsrsl_2016
Merhaba bisey danışmk istiyorum ilk bebeğm 4 aylik suan. Bebek odasi yapmak istiyorum sorum şu. Öncelikle alanlar nerden aldı acaba mobilyalarını ne kadara aldiniz birdr dolap ic düzeni çok önemli memnun kalanlar dolap icinide atabilir mi eger ozEl yaptirirsam ona gore yaptiricam kullanisli olsun . Yardımcı olursaniz cok sevinirim 🙏🙏☺️