Melikebolat bende iki gün önce bu konuyla ilgili post açmıştım bizde 23+5’iz bende hissedemiyordum ama arkadaşlar yorgunluktan olabilir demişti (ki o süreçte evet biraz yorucu günler geçirmiştim)
Ya da bebek arkasını dönebiliyormuş öyle bir durum olabilir demişlerdi
Bu haftalarda normalmiş zaten ama içinizin rahat etmesini istiyorsanız sağlık ocağına gidebilirsiniz
Oradaki hemşireler benden yıldı artık resmen 😄😄