zavazingo Selam hamiş anneler 37.haftama giricem son 2 3 haftadir deli gibi terliyorum geceleri esim yorgana sarilip yatarken ben su icinde kaliyorum atletle yatiyorun sadece gun icindede sicak basmasi terleme oluyo normalde cok zor terleyen birisiyim ama neden boyle oluyo bilmiyorum sizdede bu sikayet varmi nedeni ne acaba ?
Sinembuse zavazingo bende aynıyım canim oturduğum yerde şu gibi oluyorum gece örtünsem şu gibiyim acılsam üşüyorum bu aylarda normal sanırım 😊
derya14 zavazingo Bende geceleri aşırı terliyorum üstüm açık yatıyorum. Gündüz olmuyor gece oluyor ama
zavazingo Sinembuse aylardanmi bilmiyorum esim usuyorum ben gece diyo yorgana sariliyo ben ter icinde kaliyorum ama 🤣
Ayseasit Bende senin gibiyim canım aynı senin gibiyim artık dayanamıyorum ama zaten son aylar Allah’ın izniyle kurtulacaz 😘