Koskersultan Geçen hafta perşembe günü idrar testi yaptım pozitif çıktı cuma günü sabah hastaneye gittim kan verdim beta hcg 81 çıktı 4+6 Ken kan vermiştim doktor değerin çok düşük oldugunu ümitelenmeyecegimi söyledi 8 ay önce de düşük yaptım 6 haftalıkken onda da değer çok yavas yükseliyordu korkuyorum şimdi de düşük olur diye tekrar aynı şeyleri yasamak istemiyorum çok zor geçmişti. Benimle aynı olan var mı 4 yada 5 haftalarda bu şekilde hcg düşük çıkan
Gamzeinci00 Koskersultan canim benim 30 cikmisti hemsire de benim moralimi cok bozmustu yükseldi git gide
smls19 Koskersultan benim de öyleydi canım 121di galiba bana da acilde ki doktor öyle demişti gebelik var diyemeyiz falan demişti ama çok şükür düzenli artış gösterdi şuan 16 haftalığız sıkma canını Rabbine sığın dua et bol bol inşallah düzenli yükselir
Elifdikel Koskersultan benim ilk değerim 38 di önemli olan 2 günde bir 2 katı artması testin tarihinden 2 gün sonra tekrar Edip artışı teyit edin
Koskersultan Sevim010 sağlık ocagın da kan vermiştim acil kadın doğuma gözükmesin deyince yeni hastaneye geldim bakalım kadın doğum ne diyecek
Koskersultan Gamzeinci00 çok saol valla moralim çok bozuldu ilk gebelikte düşük yasayınca insan haliyle çok korkuyor bu da böyle olucak diye
GoncAli Moral cok önemli hemen bozma bence. Dr. Görünmekle cok iyi yaptın. Bakalım ne diyecek canm. İnsallah sağlıkla gelir bebegin
Koskersultan smls19 inşalah yükselir önceki düşük diye korkuyorum tekrar kan verdim bakalım ne çıkıcak
Minedy Adetimi 3 gün kala 124 çıkmıştı. Sağlık ocağının dru:"Adetin geçmeden gelmişsin değerin çok düşük boş gebelik ya da dış gebelik olabilir." demişti. Çok şükür ne boş ne dış gebelik. Uzun süredir bekliyorduk bizde bu bebeği. Kadın doğuma randevu aldım o gün gelene kadar zaman ne zor geçmişti. Hep stres olmuştum. Hiç korkma moralini bozma. Bi düşük oldu diye yine düşecek diye bişey yok. Bebeğinde stres olmasın
Koskersultan Minedy moralimi bozmak istemiyorum ama sabah doktor acilen kadın doğuma gözükmen lazım deyince korku sardı beni inşalah kötü bişey çıkmaz 😐rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏
Minedy Koskersultan Koskersultan bana da öyle dedı kadın doguma gıdıp gorunmelısın dedı. bazen soyledılerı seylerın bızde ne uyandıracagını hesaba katmadan oyle konusuyor saglıkcılar bosver sen cok strese sokma kendını
Koskersultan Minedy evet ne kadar üzülmüştüm sabah şimdi kan sonucu 295 çıkınca nasıl rahatladım anlatamam üstümden yük kalktı resmen ☺️
Kumru82 Koskersultan sağlık ocagı tahlillerine cok fazla guvenme canim benimde adetten 3 gün önce 36 ydi sağlıkla kucagımıza alırız inşallah hayırlı olsun canım