yesimerdinceymen genelde sezeryan yapıyorlar bariz ilerideyse canım . Senin de bayaa önde kilosu . İlk doğumun olacaksa bence normale yeltenme derim. Benim bebeğim 3.600 doğdu çok zor bi doğumdu. Haftalık 200-250 gr alacak daha 4 ü geçer senin de . Doktorun daha iyi bilir çatını falan tabi riske atmak istemiyorlar genelde 4 civarı olunca