smls19 Banada dedi ki doktorum adet tarihine göre gelişimi geride oluyormuş , hani şimdi şuan 8 haftalığım , ama şuan daha oluşumu yok ama 10.haftada el kol bacak oluşumunu görebiliyormusuz 🙄 Bilmiyorum bakalım belki de senin dediğin gibi yakalar ama ultrasondaki tarihi girip 4 Aralık dedi bana,. Sezeryan olacağı için bir hafta erken olur sanırım 😍😊