Sankihayal Kızlar merhaba. Hamileligimin 13+2 deyim. 2li tarama testinden sonra doktorum vitamin takviyesi icin ilaclar verdi. 1 haftadir kullaniyorum ve 3 gundur büyük abdestimin rengi siyah size ilaçlardan olabilir mi? Basina gelen varmı?
umyhfsa Sankihayal canım büyük ihtimal o ilanlarda demir kan ilacida vardır. O yapıyor bende de olmuştu endiselenme yani 😊ama yinede kontrol et yan etkilerine bak ordada yazar zaten.
mucizem_0809 Sankihayal kan ilaçlarından dolayı bi süre öyle oluyor canım sonrasında düzeliyo başka renklerde görceksin korkma 😂😂😂
Vildanpasal61 Sankihayal Canım bende 1 buçuk aydır vitamin kan hapı kullanıyorum aynı durum bendede var kime sorduysam kullandığın vitaminlerden ötürü dedi
mucizem_0809 Sankihayal 38. Haftaya giricem tecrübeyle sabit 😂😂 sarı yeşil siyah arada kan gelmesi falan kabız olmamaya çalış elinden geldikçe
MelikeGkhn Benim 36. Haftam Demir ilacını kullanmaya başladığımdan yani 20. haftalardan beri böyle umarım bi zararı yoktur.
MelikeGkhn Prospektüsünde de yazıyormuş galiba ben bakmadım da ilaçtandır diye saha önce duymuştum çünkü siz bi bakın isterseniz
zorkadin53 Sankihayal ilaçlardan canım özellikle kan ilacı nefret ettirdi beni çoook aşırı kabızlık yapiyo kefirle kurtulmaya çalışıyorum korkma yani normal