Nihal14
Evet her gün düzenli aynı saatlerde olursa daha iyi olur sabah akşam büyük ve küçük tansiyon ve nabız şeklinde not alınız 1 hafta takip yeterli ara ölçümde yapabilirsiniz kendinizi kötü hissettiğinizde yükseldiğini düşündüğünüzde ara ölçüm diye bir not alırsinız saat belirterek ...Gecmis olsum.12 / 8 normal bi tansiyon ama bazı bünyeler taşımayabilir.