Merve43 Kbrayldrm çok normal benim de 3 gün varken 37 cıktı şimdi 21 haftalık oluyoruz sağlıkla gelsin kuzucuklar🤗 ama 2 gün sonra tekrar tahlil yaptir 2 katı cikmali
Kbrayldrm Merve43 çok tşekkür ederim tedirginim biraz kimyasal gebelik yaşadım 4 ay önce tekrar aynısı olurmu diye korkuyprum
Merve43 Kbrayldrm bilmez miyim ben de 2 kez yaşadım ağustos ve ekim ayında. Sonra ocakta 37 çıkınca dedim yine kimyasal gebelik ama bu sefer öyle olmadı şükür
Kbrayldrm Merve43 evet bende öyle düşündüm yine kimyasal diye çok üzüldüm yarın baktırcam inşallah yükselir🥰