Ayguns üzülmeyin benimkinin de bir kısmı asagıdaydı 28 de tamamen yukarı cıktı 28 e kadar dönem dönem kanamalarım oldu riskliydi hep yattm ama cok şükür suan iyiyiz .. birde plesenta previa diye bir şey var onda tamamı asyagıda oluyor o daha tehlikeli onda 9 ay yatıyorsun ve sezeryan doğum oluyorsun Allahn izniyle hepsinin çaresi var tek sıkıntı sürekli yatacak olmak ama hiç canınızı sıkmayın