mervenin_bebisi Annem bana hamileyken doktor sana normal dogum olamaz soylrmis catin dar demis.annemin babaminsa parasi yokmus ne kaynanasi nede kayinpeder ne kendi annesi abisi yardim etmemis.annem hic bende hic zaman ultrasiona girmemis o kadar yani.sadece kim bakmissa cok kilolu bu bebek oyle dimisler.ebe bakmis kendi evimizde.8 aylikmis annemin sancilari varmis.ebe daha erken demis ama sancilar var acilmada olmus zaten bebrk geliyo ama ters bebek hemde cati darliyi var.annemde 17 yasinda olmus.ebe annemr soylemoski hadi gozunu seveyim.bak hayatin riskde gidelim doktora seni koruyalim bebeyi yok boyle olursun sen kizim.plasentada bebekden ireli geliyo zaten oyle dimis annem israr etmiski yok bekliyicem.parasizlik kotu bisey hic kimse olmamis annemin yaninda.1 saat beklemis ebe dondiyunde hayrete gelmis bas donmesi olmus artik dogum oluyo yani ama cati dar malasef.zorla dogurmus beni.yarim saat annemi kendime getirememisler😥😥😓zorla gelmis dogdugumdaysa 4900 olmusum.ebe hayret etmis ya nasil olur soylemis kiz oluyordu az kala Allah korudu her ikisnde.olmaz aslinda boyle bisey canim dogru bisey deyil zaten.senin cati darligin var ama deniyicem ne demek ya.korkiyorum ben oyle seylerden.sezeryan olunmali oyleyse.Hic bi kadini isdemem annemin haline dusmeyiya o uzden soyluyorum
Ya bisey olsaydi hayati boyu kendimi affetmezdim😥😓😓😓biliyorum benim gunahim diyil ne babaannemi ne dedemi nede nenemi hic zaman affetmezdim.sende zorunlu yapma