Aynur1990 canim onsenin kararin bende yaptirdim mesela ama engeli mi degilmi diye degil belki erkenden cinsiyetini ögrenirim diye ama bak gör ki devletteki doktor sonuc iyi dedi özeldeki doktor nipt test istedi simdi bende ortada kaldim ve zaten aldirmayi düsünmedim bu testi yaptirirken Allahin verdigi cani ne olursa olsun kimsenin sonlandirmaya hakki yok. Kalbi atmaya basladigindan itibaren bi canli o alsiran kisilerde kendi bilir sonucta herkesin günahi kendine. ama mesela öyle cok kisi taniyoru ki testler yaptirmislar bu cocuk yüzde yüz engeli demisler ama bak görkü sapa saglam dogmuslar yani tipda yanilabiliyor en iyisini Allah bilir