Hanifetaskiran Beni 40+5de alicaklar daha olmadim.Siz baya iyi beklemissiniz.Ebe arkadasima sordum o da belli olmuyor bazilari sifir aciklikla geliyorlar suniyle doguruyorlar bazilari 3cmle gelip doguramiyor sezaryana dönüyor denemeden bilemezsin dedi.Doktorum da sonucta bu bir dogum sureci suni acisi cektim bosuna diye birsey yok bunlar dogumun bir parçası hicbirsey bosuna degil dedi.Onun icin en guzeli iyi hikayelere odaklanip iyisini düşünmek bir birey getiricegiz dunyaya ☺️