SenaS bendede oldu ben gebeliğin başlarında kasik ağrısı çektim bunun için doktora bile gittim tabi o zamanlar gebe olduğumu bilmiyordum doktor bana gaz sancısı deyip lavmann verdi😆 ben yapmamıştım hamileyken bebeğe bir şey olursa diye bi kaç gün geçti üstünden test yaptım ve ogrendim