zehradem banada 12. Haftada kız diye tahmin edilmişti. Sonra randevuma gittim yine tam belli etmedi bacaklarını açmadı kız dendi ama. Kontrol süresinde bir daha gittm başka bir doktor baktı, kız olduğunu söyledi erkek olsaydı pipisini görürdük dedi artık eminim kız 😁❤️