Ersozburcin Nesrinemre ama mecbur gidenler var cnm onlar neyapsın herkes ikayet etsin böyle insanları ki gidene adam gbi davransınlar😔
Nesrinemre Ersozburcin bende o yüzden bugün ben yarın birine yapar oda şikayet eder sonra defolup gider en azından canım
Atlarlayasayan Nesrinemre başhekime ya da sağlık bakanlığına şikayet et ne demek bir daha gelme buraya babasının yeri mi?
Nesrinemre Atlarlayasayan öyle sanıyo galiba insanların kalbini kırmak çok basit olmuş merhametsiz saygısız böylesi kendini doktor oldu diye bişey sanan insan bozuntusu suratında bile meymenet yok canım 😡
Atlarlayasayan Arzymn cinsiyet konusunda belki evet ama kullandığı saygısız dil bir daha buraya gelme dediği için uyarılır en azından.bakkal işletmiyor sonuçta.
Arzymn Atlarlayasayan uslup kesinlikle çok yanlış, benim lafım hazırlığını neye göre yapacak diye çıkışanlara, doktor için cinsiyet değil sağlığı önemli...
Aslhan Nesrinemre sağlık bakanlığına sikayet edin geri dönüyorlar en azından bildirmis olursun yapılanı
Emine071 Nesrinemre Canım bende devlete gidiyorum ama böyle birşey hıç yaşamadım heryer aynı değil bence
Nesrinemre Emine071 evet öylesi iyi insanlar zor bulunuyo sen denk gelmişsin ne güzel bana oğlumda rast gelmişti ama gitti o yüzden özelde doğurdum oğlumu şimdi nasip olursa ikinci doğumumda özelde olucak