Nesrinemre canim bide bende kiloluyum ama bidaha devlete gidince özelde dogurcam falan deme sorun oluyor
Ben gidince doktor beni uyarir burda dogum yapamazsin diye
Bende kibarlikla söylerim çocugum okula gidiyor sadece bakicsk kimse yok durumunu soyleseniz yeter derim masallah çokta guzel ilgileniyorlar şansima