Tgt doktoruna sorarsan oda yönlendirir zaten seni :) ben kahvaltı bile yapmadığımdan ömrümde özellikle sormuştum nasıl olacak şimdi diye, mümkün olduğunca 3 bryazdan uzak dur ekmek olarak tahıllıları seç, makarna olarak da aynı şekilde. Karbonhidratları kek pasta vs tüketmemeye çalış, Pilav yerine bulgur, asitli içecekler hazır meyve suları, paketli her tür gıdadan uzak dur dedi. Şuana kadar arada bir iki kaçamağım oldu ama 17+6yım hiç bulantım olmamasına rağmen 200gr aldım bebekte 2 hafta kadar önden gidiyo☺️
Senin beslenme şekline göre de doktor yönlendirir zaten seni