Aslatik hiç korkma canım ama genel anestezi olma sakın belden uyuştursun. Ben iğneden felaket korkarım mesela bele iğne korkunç bi fikirdi benim için son haftalara kadar hep normal bekledik ama iri oldğu için sezeryan kararı aldık. Ben uyuşturduktan sonra dokunduğunuzu hissediyorum kesince de hissetcem mi diye ğlamaya başlafım doktor kafasını kaldırdı kestim bile dedi 😂 bebeği çıkarırken bastırıolar ama acımıo. Bide eşini çıkarırken miden bulanıo ama emen bi sakinleştirici yapıolar geçio. Bol bol yürü ben iki günse kendi işimi kendim görüodum hiç oturmadım çabuk iyileştim acısa da yürü. 10güne kalmadan da desteksiz oturup kalkabiliodum. Gazını çıkar sakın ama sakın tutma içinde acayip şişcek bacakların delan ben hamile taytımla gitriğim hastaneden ynı taytla çıkamadım bacaklarımın şişine ayakkabılarımı giyemedim hazırşıklı ol 😊