ozgegfr 38+3 günlük gebeyim bugün kontrolum vardı şükür herşey yolunda çatı muayenesi de oldum normal doğum konusunda bir sıkıntı yok fakat bir sonraki randevu tarihini 19 şubata verdi ve benim doğumum 20 Şubat gözüküyor bu haftadan sonra daha sık kontrol gerekmiyor mu sizler kaç haftaya bir gidiyorsunuz
Ceyduygu ozgegfr ben daha 10+3 ayda bir gidiyorum ama halam yeni dogum yapti o 7. Aydan sonra 15 günde bir kontrole gidiyordu
EliFurkan ozgegfr seninle ayniyiz canim ☺ benim dr um da 36 ya kadar 4 haftada bir cagiriyordu simdi 10 12 gunde bir cagiriyor, hiç sancim fln olmadigi için herhalde. ama her muayenede bir şey olursa gel diyor
reflesha ozgegfr haftada bir kez gidiyorum 37 haftalıgım sezeryan değilse dogum tarihiniz belli olmuyor ki zaten
Lidya Daha 32 yim ama normalde 4-5 haftada 1 çağırıyordu şimdi 35 te gel dedi zaman yaklaştıkça her hafta alır heralde,ilkinde günüm geçtiği için hergün nst ye çağırıyordu ama o zaman türkiyede değildim,burda nasıl bilmiyorum
AhmetPelinKl Son haftalar daha çok gidiliyor evet 15 günde bir gidiliyor hele son bi kaç hafta her hafta kontrol oluyor. Ben su an 20 haftalık oldum 3 haftada bir çağırıyor doktorum beni hiç bi sıkıntımız da YÖK çok şükür
ozgegfr EliFurkan banada öyle dedi bir sıkıntı olursa gel ama olmazsa 10 gün sonraya randevu al dedi zaten az günüm kaldığı için şaşırdım 😊
ozgegfr reflesha evet ama 40 hafta olarak hesaplanıyor doğum yani tarihi en azından belli olmuş gibi oluyor tabi ne zaman geleceği kesin bilinemez