Elifee newbabyno2 bende sizin gibi düşünüp gideyim dedim ama karnım sıkıstı canım çok acıdı vazgeçtim doktorum düşük tehlikem varken gitme alaturka ya diye tembih etmişti
Yasemincifci newbabyno2 alafranga bacak kaşlarını tembellestirdigi için öneriliyor canım 34+2 yim ben gidiyrm bir sıkıntı olmuyor