Hnfvndk Kızlar gogus kafesım cok agrıyo batıyo. Elleyemıyorum. Ellemedıgımde bıle acıyo. Ozellıkle gogus altları. Basına gelen varmı. Sehır dısındayım doktora gidemedım. 😭
Sngl_mhmt Aynı şey bendede var 24 haftalığım sanki kaburgam kırılmışta batıyor gibi yeni post açtıö bende böbrek büyümesinin belirtisi olabilir mi acaba diye
Hnfvndk 1eylulunuz uzuun bır yolculuk yaptımda 12 saatlik. Bıde donusu var belkıde o yuzden bu kadar cok battı eve gidince butun gun kalkmıcam yataktan 😭