Minigimkizim Kızlar 27+3 haftalık hamileyim dündendir vajinanın sağ tarafında ağrım var benim gibi olan var mı sizce korkmalı mıyım anlamadım 😕
NeslihanOner Ben 32+1 im canım benim de özel bölgem ağrıyor sabah ın altısından beri ama hiç bir fikrim yok
NeslihanOner Doktoruma yazdım bugün telefonda bilemem sıkıntın varsa gel dedi bende bugün geçmesini bekledim geçmedi yarın gitmeyi düşünüyorum
NeslihanOner Minigimkizim gittim canım ben bebeğin başı aşağıda olduğu için baskı yapıyomuş nst ye falan da girdim bi sıkıntı yok iyi çok şükür. Çok saolasın