AsafTubaEmre canım bana daha önce hiç bahsetmemisti doktor bugün 37+6 yapalım çatı muayneni ddi zaten genelde 37 38. Haftalarda yapılıyor diye biliyorum ama doktordan doktora değişiyor sanırım burda çünkü daha erken yada daha geç olanları daa okudum ben genelde nst de sanci falan çıkarsa yapıyolar doktorlar açılma var mı diye hemde çatı normal doğuma uygun mu diye