Pelinnaz Ben de 40'tan sonra bütün şehri turladım, artık sancı gelsin diye. Doktor 41'e kadar bekleriz dedi, ben dedim 10 gün beklenebiliyormuş. Nst ve tansiyon her gün takip edildi. 11.gün gittik, suni sancı ve 12.gün doğdu. Yani 41+5 oldu. 39.hafta çok erken bence, zaten 9 ay 10 gün 40'ta tamamlanıyor. Doktorlar n'olur n'olmaz diye aceleci davranabiliyor. Sonra açılmayınca sezeryan giriyor devreye. Ama çocuk küçük doğunca emmeyi kavraması da zor oluyor.