SevdaNurum Arkadaşlar bu zamana kadar hic mide yanması problemim olmamıştı. 2gündür karnmn üst tarafnda var. Böle cok garip. Karnımda aşağı düşmüş biraz. Acaba bebek kanala indi ayaklarını vuruyor oyüzden mi🤦🏻♀️ yoksa midem mi yanıyor bilemem.
Alinam SevdaNurum o bende de var şarapçılar gibi şurup şişesi elimde geziyorum çantamda bir şişe evde 3 şişe kaynanam da 1 şişe annemde 1 şişe böyle her tarafta tepeme dikiyorum artık🙈 o yoksa elma yiyorum elma da rahatlatıyor